Ayseecrin_34 Merhaba doktor nihan ilhan oruça giden var mı çam ve sakura hastanesinde randevu aldım gidecem ama yorumlarını merak ediyorum
Seda181818 Kendisini bulursan iyi ama asistanlara denk gelirsen ki ben geldim bir açık bir kapali bayan vardi.acik olan cok agresifti ilacimi degistiriuor soylemiyor bebege bile duzgun bakmadı uzerimi giymeden içeri hasta soktu
Seda181818 Ya genelde gebe07 poliklinik guzel diyolar bende 2 kere oraya gitmiştim memnun kaldim erkek doktordu