Melisa12- Kızlar 11+4 haftalık hamileyim en başından beri progestan fitil kullanıyorum bugün çok çok az kahverengi leke geldi pazartesi kontrolüm normal de ama hemen doktora gitmeli miyim sizce
fatmarn-12 Melisa12- canım doktoruna telefonla ulaş ve dinlen yatmanı öneririm benimde on haftalıkken başıma geldi lekeyi gördüğün an hemen doktorunla iletişime gecmelisin bekleme ve dinlen
Ayseygz Melisa12- bir şey olmaz normal kahverengi lekelenme kırmızı pembe gelmediği sürece. Tekrar olursa bi danış doktoruna da bence ama bekleyebilirsin pazartesi gününe kadar.
Rum_1906 Bekleme kesinlikle pazartesiye kadar hemen hastaneye başvurmalısın önemli bişey olabilir bu arada ebeyim ben