Mamacitaa95 belkide hamilelik yeni oluşmuştur o yüzden çok siliktir bende reglime 3 gün vardı test yaptım testi yaptım hiç 2.cizgiyi göremedim neyse testi tam çöpe atacaktım baktım 2. Çizgi var silik bir şekilde ilkinde dikkatli bakmadım sanırım 🙃 ertesi günü kan verdim hamile olduğumu öğrendim belki seninde o şekildedir 2 gün daha bekle istersen canım testi tekrarla bakalım sonuç ne olacak 🌸