Kb27nurbsgl canım doktorum önermişti yaptım çok faydasını gördüm ertesi gün hemen etki etti,sende yap mutlaka.iki tane kuru kayısı akşamdan ılık suyun içine koy bardağa ,sabah icindeki kayısı şişmiş olucak ilk önce onu ye sonra suyunu iç,sabah uyandığında aç karnına yap,bağırsakları direk rahatlatıyor,dene mutlaka