Normal doğum yaptım 1 gece kaldım hastanede. Burda okuduklarımla çantamı hazırlamıştım o kadar gereksiz şeyler almışım ki yanıma😂 1 gecelikle tüm hastane serüvenini atlattım. Eğer kan vs bulaşmazsa kendiniz için 1 tane yetiyor. Önemli olan depend, gerçekten çok kullanışlı oluyor. Bebek için 10lu hastane çıkışını hemşireye vermiştim, sonra altını alırken üstünü pislettiği için başka takım giydirdim. Bebiş için yedek kıyafet almak daha mantıklı. Tabiki alt temizleme pamuğu bez bunlar olmazsa olmaz. Kendim için şal, hırka filan koymuştum hastane o kadar sıcaktı ki hiçbirini kullanmadım bile.