Deryakaya1802 ben makyajsiz çok bakımsız hissediyorum kendimi. Bide cildim makyaj yapınca daha güzel duruyo vb. Krem kullanıyorum.Pure beauty bb krem. Kaliteli mi değil mi bilemem ki. Piyasayı bilmiyorum. Sizce bebeğe zararı olur mu. Siz kaç haftaliksınız??