Setny Kızlar kaç haftalıksınız dogumunuza çekim yaptırıcakmısınız ne gibi hazırlıklar yaptınız veya yapacaksınız babada fikir olsun❤️
2Meyve- Setny vallaha ben evde kendi imkanlarımız ile çektik bir kaç fotoğraf , diğer türlü eşim zaten askerden yeni geldi ise başlayalı 3 hafta oldu doğum yakın ,ve 3 yaşında oğlum var birde , baya maddi anlamda zor olurdu cekim
Gozdesmy Ben stüdyo da sade bir çekim yaptıracağım. Doğuma da mutlaka hastanenin fotoğrafcisini sokacağım 😌😌😌