Zeynep6019 doktorlar zaten en kötüsüne insanı hazırlatırıyor hiç korkma allahın izniyle ikimizde sağ salim kicağımıza alacagız bebişerimizi ben şuan 4 doktorun gözetimindeyim 3 tane tansiyon ilacı kullanıyorum ama ilk dogumumda tecrubem yoktu grip diye gittim protein kacagı çıktı 4 artı tansiyonumda çıktı sizin belki doktor hemen fark etti