Merhaba kızlar şimdi sizlere bir sorum olucak ben tüylerimi hep jiletle aldım 28 yaşındayım hiç ağda yaptırmadım 34 haftalık hamileyim ve artık göremiyorum ve çok zorlanıyorum yarın ağda yaptırmaya gideceğim canım çok tatlı olduğu için açıkçası biraz korkmuyor değilim acımı azalta bilicek bir öneriniz var mı