bebeklerimveben_ Kız ve ya erkek olsun diye bi takıntım yok ama oğlum kelimesin de bile ağzım doldu böyle sanki çok çok güzel bi duygu bir de kızım var rabbim ikisine de can sağlığı versin hayırlı sağlıklı olsunlar bana yeter ama bence bu sene erkek senesi sizce ?
Nurdan11_ bebeklerimveben_ ay canım bende dün öğrendim oğlum olacakmış. Doktor ultrasonla bebeğe bakar bakmaz gördük ahahaha çok komikti😂 sağlıkla gelsin oğluşlarımız 🙏🏼🥰
Deletedmom_116 Sağlıklı olsunlar öncelikle 🙈Benimde oğluşum olcak Derken bile Boburlenesim geliyo😂💙🙈bu sene pren senesi
Deletedmom_69 Benimkide erkek ama iki kızdan sonra oğlan olduğunu bile kabullenemedim 😂 yarın netleşecek oğlum diyemediğim gibi hala kız hissediyorum 😂
bebeklerimveben_ Nurdan11_ benim ilk göstermedi bide asla canım tatlı değil ekşi istiyor senln de öyle mi ? Ve hala bulantılar devam 🤔