elif233233 Anneler 10 gün önce sezaryen oldum aşırı bir kanama olmamıştı 2 3 gündurde akıntı gibi pede geliyor bu kadar az olması normal mi ??? Benim gibi olan var mı?
Sisife Benim de böyleydi ilk günler çok azdı sonra arttı. Hatta 23. Günde de tamamen kesildi 5 gün sonra geri geldi.