Eda_1 Kızlar merhaba 27 şubatta yumurtalama günümü gördüm fakat çatlama olmuş mu olmamış mı anlamadım bakar mısınız 
Eda_1 [silindi] Tekrar attım şimdi. 27 ve 28 şubatta 3 defa test yaptım biri hatalı gibi geldi. 1 martta da tek test yaptım hafif silikleşmeye başladı
Minikmucizemmm26 Eda_1 ben de pco vardı ben yumurtlama yakalayamiyordum hiç gebelik olabilir bı test yapın gebelik negatifse çatlama olana kadar devam edin teste
Eda_1 Turgutaykader beta yaptınim çıkmadı kan için henüz erken diye düşünüyorum zaten çünkü 26 sında başladım testlere ve ilişkiye
Eda_1 Dün minik kurabiyeler sayfasıyla konuştum o da üst üste bu kadar koyu olmasını normal bulmadı teste 5 6 gün daha devam et dedi
Anonim16 Eda_1 çatlamış canım, pco olup sürekli koyu görenler var lh hormonundan dolayı ama seninki çatlamış gibi geldi bana. bugünü de değerlendirin
Eda_1 Anonim16 Teşekkür ederim konuştuğum uzmanda çatlamış dedi değerlendirin bugün dedi inşallah sonuçlar güzel olur
Anonim16 Eda_1 inş canım benimde dün çatladı Allah hepimize güzel hayırlı haberler almayı nasip etsin 😊🥰
Eda_1 Anonim16 Amiin Allah hayırlı güzel haberler almayı nasip etsin şu zor günlerde hepimize çok iyi gelecek 🤲🏻♥️