Merhabalar bugün biz tam 24+1 Haftamıza girdik. Yaklaşık 2-3 haftadır kıpırdanmalarını göz seyirmesi gibi hissediyorum ama sıklığı ne kadar olmalı yani her gün hareketlerini kesin hissetmeli miyim günde kaç kere hissetmem normal? Genelde geceleri yatarken hissediyorum sizler ne durumdasınız?