Tazehamis44 6 haftalık olduk bugün hastaneye gittim asistan doktor vardı kalp atışını dinlemek için gittik aslında, baş ve poposu oluşmamış hala dedi sizde durumlar nedir
Edaemkl Tazehamis44 adetime göre 5 haftalık olduk biz hala keseyi ve bebeği göremedik haftaya Cuma görürüz dedi ama zaman geçmiyor bir türlü 😂😂 çok sabırsızım 2nci gebelik heyeanı çok daha başka oluyormuş
Dmlclk Tazehamis44 6+4 teydi galiba gittim bana 2 hafta sonra gel kalp atışlarını dinleyelim dedi kişiden kişiye farklılık gösterebiliyormuş duyulma haftası