Pastörize edilmiş sütü güvenle içebilirsiniz. İçmenize gerek yok, zararlı diyen kişiler hangi bilimsel literatüre, makaleye, eğitime dayanarak bunu diyorlar? Süt; bakteri, maya ve küf gibi mikroorganizmaların gelişmesi için mükemmel bir ortamdır. Pastörizasyon, patojen bakterilerin, mayaların ve küflerin %100 ünü, patojen olmayan bakterilerin %95-99 unu yok eder. Alınan açık sütün besin değerinden daha yüksektir bu yüzden, özel tesis ve cihazlarda besin değeri korunarak işlem yapıldığından dolayı. Çünkü ev ortamında kaynatma süresi ve ısının yüksekliği, sürekli hava ile temas sütün besin değerinin azalmasına neden olur. Lütfen google dan ya da ayse teyzeden duyarak yorum yapmayın ve insanları yanlış yönlendirmeyin, kimsenin de sağlığıyla oynamayın!