Kızlar merhaba sezaryen için özelde yarına gün verilmişti. 37+4 olacak. Devlette de 39. Hafta için gün verildi ama ağrılarım falan artık çok olmaya başladı hareketlerim iyice kısıtlandı eşimde yarın doğsa mı diyor bende biraz daha bekletmek istiyorum ama emin olamadım. Birde duracak gibi değil hastanede falan yatmıştım 4 gün. Siz olsanız planlı doğum mu tercih ederdiniz yoksa akışına mı birakirdiniz?