Biraz önce konu açmıştım kontrolle alakalı bu gece 37 oluyorum en son 21 şubatta kontrole gittim doktorum özel takipliyim . Bana iki hafta sonra gel dedi yani önümüzdeki pzt gitmem gerekiyodu şimdi mesaj attım randevusuz gelsem sıradan alırmısınız diye haftaya şehir dışında olcam cumartesi gel dedi . Bende yarın gelsem olur mu dedim erken olur haftaya gel dedi Ama perşembeye randevu alabiliyorum eşimde sinirlenip hastaneyi aradı bilgi işlemdeki kişi haftaya randevularının göründüğünü cumartesi çalışmadıgını söylemiş . Bana cumartesi gel dediği gün gidersem 38 hafta olcam ve beni 20 gündür görmemiş olcak .
Hastane böyle diyo doktor böyle diyo sizce ben ne yapmalıyım ?