Kardeşim şuan acilde 1 kere 10 15 dk süren ağrısı olmuştu bugün sadece kan vermeye gitti enfeksiyon için nst ye bağladılar yemek ye dediler tekrar bağladılar şimdi serum takmışlar 1 2 cm açılma varmış 34. Haftada serumdan sonra tekrar nst ye bağlayacaklarmış neden yapılır bilgisi olan var mı ?