Sengul-9798 Bugün üniversite hastanesine gittim ve kanım da enfeksiyon var mis bebege geçip gecmedigine bakılmak için sivi almak istediler bende kabul etmedim düşük riski varmış sıvı sonrası böyle olup ta bebeğini sağlıklı kucağına alan var mı çok üzülüyorum 🥲
selinsmother Sengul-9798 he anladım bende 7 haftalıkken öyle çıktı aviditeyi verdim 3 ay önce geçirmişim diye sıkıntı olmadı. Sende avidite yaptırtıktan sonra yeni geçirdiğin için mi sıvı alıyolar
Sengul-9798 selinsmother canım tekrar yapıldı adivite sonuç yarın çıkacak önce mi sonra mı geçirdim onu ogrenecekler hamilelikte önce geçirince bir sorun olmuyor mu anlayamadım da demek istediğini
selinsmother Sengul-9798 evet gebelik öncesi geçtiyse sıkıntı olmuyormuş . Şuan geçiriyosanız sıkıntıymış inşallah sizinde önceden olmuş olur gönlünüzü ferah tutun
Sengul-9798 selinsmother gebelik öncesi gecirdigin de sıkıntı oluyor Muş gebelikte geçirilen enfeksiyon riksiz oluyor Muş
Sengul-9798 dlndln bugün tekrardan gittim engfeksiyon bı risk arz etmiyor dediler gebeliğin 3.cu ayında enfeksiyon oluşmuş bı problem çıkmadı yani içim rahatladı
Esomeso Sengul-9798 hayır canım seni yanlış yönlendirmişler sanırım yada sen yanlış anlamışsın bende de aynı sıkıntı vardı çav ıgg ve ıgm pozitif gelmişt avidite istendi iki tane ayrı kadın dogum uzmanına göründüm avidite yüksek çıktı yani gebelik öncesinde geçirmişsin bu enfeksiyonu bi sorun olmaz için rahat olsun dediler. Eğer gebelikte geçirirsen yani avidite düşük gelirse sıkıntı oluyor