Dkmca35 Merhaba kızlar, cok kararsızım o yüzden size sormak istedim, park yatakta kanz with me mi secmeliyim yoksa elele madre mi? Kullanan memnun kalan ve ya kalmayan var mi acaba?
duygu391 Elele madre aldım kurulumu çok çok kolaydı hamile başıma çoğunu kendim kurdum çok güzel tavsiye ediyorum
Elaninannesii01 Valla istediğini kullan canım 3. Ayın sonunda bebisin seninle birlikte yerde dosekte yatıyor 🤣🤣 ben bebise en güzel şeyleri aldım 1 kere bile beşikte uyumadı hep yatak odasında yanımda uyudu beşiğe koyduğum zaman uyumuyor ağlıyordu. 3. Ayın sonunda hareketlendi dönmeye filan başladı yataktan düştü ondan belli yerde yatıyor. Canı ve güvenliği daha önemli yani. 3. Ayın sonunda kendini besiktende atmaya çalışır. O yüzden ilk 3 ay rahat kullanabileceğiniz birseyi almanızı öneririm. Belkide benim bebis gibi hiç yatmicak beşikte.