Gizmooo Kızlar testim böyle çıktı bugün son adetimin üzerinden 35 36 gün geçti normalde en geç 32 ci gün oluyordum eşimdede bendede sıkıntı var normalde olmuyor yani böyle çıkınca kafam karıştı
AsyaCngz55 Gizmooo senden kaynaklanmıyordur o zaman ama bulaş olmuş testinde canım yeni bir test almalısın ve sabah ilk idrar çok önemli bence. Bir gün önce yaptım çok çok silik hayali bir çizgiydi benim ertesi sabah çok net çizgi gördüm
Gizmooo turkuaz_ hayır malesef yok sağlık ocağına gittim kas sıkışması olmuş ağrım vardı biraz onun için ilaç vermişti doktor bende nede olsa çıkmıcak ama nolur nolmaz diye üzerine bide gecikince 1 tane test aldım oda böyle çıktı
Gizmooo Deletedmom_85 neyse artık beklicem zaten gecikti 1 2 gün daha olmazsam eğer tekrar alırım artık o kadar yoruldum ki tek çizgi görmeye hiç heveslenmek bile istemiyorum 🙄