Merhaba kizlar smdi doktrdan geliyorum biraz tanaiyonum biraz sekerim. Birde odemim var. İdrarada bakti idrarda bisey cikmadi ama ne olir ne olmaz die bugun ciger gelistirici vurulduk
Asil haftam 32+2
Bebegimin kilosu 2.850 gram
Doktorun verdigi kagittaki karin kafa bacak haftasini yaziorum
Karin haftasi 36+5
Kafasi 35+3
Bacak boyuda 36+1 dior sorum su idrarimi toplayip cmrtesi gotrcm ve hergun tansiyonumu olcucem eger ven haftaya yada ondan sonraki hafta dgm yapsam bebegim kuveze girermi acaba bilginiz varmi kizlar