İlk haftalarda kilo vermen normal canım ama burda bi kaç kişide gördüm kilo verince sonrasında daha hızlı tekrar alınıyormuş buna dikkat et yeme düzenini bozmazsan aynı düzende gidersen gebeliğin güzel geçer ama son haftalarda aşırı iştah artması oluyor 30 dan sonra doymuyorsun bebek o haftalarda hızlı kilo aldıgı için ona göre ilerlemeye çalış fazla porsiyondan karbonhidrattan fazla meyveden uzak dur benim 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde hiç kilo almadım sadece bebeğin kilosu vardı doğum yaptım ve eski halime geri döndüm bakalım şimdi nasıl olacak 😅