Yalinn8 Zelis1 evet 17 nin içinde başladı benim, henuz başlamadıysa sakin takilma olabilir, 20 kusurlarda hisseden var, umarim en kisa zamanda🙏🏻
Pinkyy Zelis1 canım benimde 17.hafta biticek nerdeyse ve bende hissetmiyorum,ikiz olduğu halde elimle karnımı yokluyorum ama gelen giden bi hareket yok,bakalım ne zaman olcak..
Susam_Annesi Zelis1 bizde bu hafta 17 dedyiz heycanla bekliyorum sanirim ilk gebelik icin biraz erken olabilir diye dusunuyorum🐣🍼
Zelis1 Azrazerin oo maşallah sizin 3. Gebelikmiş Allahım hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊
Zelis1 Pinkyy oo maşallah ikiz ne güzel Allahım sizede hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊 ben elimi koyduğum bi hareketlenme oluyo ama tabi ilk olunca nasıl biley olduğunu bilmeyince emin olamıyorum
Zehrazrl Pinkyy bende aynı durumdayım 17 haftalık ıkızlere hamıleyım ıkıncı hamileliğim henuz hıssetmedm cok merak edıyorm ıkızlerin hareketlerı nasıl olcak
Yalinn8 Zelis1 ben rahim hizasında duvara pıt pıt değen , bazen uzun suren bazen daha kesik kesik bise hissediyorum konuşmaya başlarsam devam ediyor😊
Elif25 İlk gebeliğimde 21. Haftada hissetmeye başlamıştım. Şimdi 2. Gebeliğim 17. Haftadayım 2 haftadır hissediyorum 🙂 insandan insana degişiyorr bu durum
Sezenay Zelis1 benim de ilk gebeligin 14.haftada hissettim 😊 gerçi oye her gün değil bir iki kez hissedebildim ama olsun bu da yeter