alya00 canim ben kullandım aynı zamanda antibiyotik verdi doktorum onu da kullandım ise de yaradı ciddi anlamda ve geçti ama yakıyor iç camasirina bir damla damlatiyorsun sadece birde ben hergun değiştiriyorum mutlaka ama dediğim gibi yakıyor ve kokusu hiç hoş değil ama beni tahriş etti o daha çok canımı yaktı.