Geldefor ben dün akıntı şikayetiyle gittim. İdrar yolumda çok hafif yani tedavi gerektirmeyecek kadar enfeksiyon çıktı. Ama akıntım için kontrol edince çok olduğunu gördü tedaviye başladık. Fitil verdi mantar için 1 hafta arayla kullancam. Bide tek kullanımlık her ihtimale karşı idrar yolu için toz verdi onu içtim. Bence bi doktora görünün ya da kontrol gününüz yakınsa bildirin şikayetinizi. Geçmiş olsun 🙏🏻