Seda0142 İki üç haftadır doktora gidiyorum kese var ama bebek gözükmüyor acaba boş gebelikmi yardimci olurmusunuz 5 haftalik dio doktorum gebelik haftam
AsyaCngz55 Seda0142 benim doktorum 6. Hafta Bebek görünür 7. Haftada kalbi dinleriz dedi yani bir sorun yok canım stres yapma üzme bebişini🙃
Ginger_ 6 .7. Haftalarda görülebilir belki geç döllenmedir canım korkutma kendini görürsün en kısa zamanda 🌸
Sldztrgt Benim de 5+2 de bebek görünmedi bu hafta tekrar gideceğim ben de boş mu diye korkuyorum ama herkesinki aynı haftada görülemeyebiliyor bence stres yapmamak en iyisi görünecektir