cahillesohbetikestim Meray29 ben sadece kapı süsleme yapıcam ilk oğlumda da sadece küvezini süslemiştim kapıyı da süslemek istemiştim ama bizimki erkengelince yaşamamıştım bu sefer yapayım dedim. Çok gerekli görmüyorum böyle şeyleri sadece yapmadım demicek kadar yapıyorum işte 🤣
Pekii Meray29 ben ilk hamileligimde de yaptırmadım sadece hastaneye gelenler için çikolata içecek yaptık o kadar 40 ını ve mevlüdünü süslemeye hediyeliklerle yaptım yine gerekli görmüyorum yaptırmam sanırım yine aynı şekilde yaparım ama tabi bu tercihe bağlı istiyorsanız yaptırın hatıra kalır 🥰
KLORAKHANIM Meray29 o kadar hastalik var ortalikta kimseye davetiye cikartamam valla, hediyelik yaptiracaktim ondan bile vazgectim. (Kapi susunu de hediye yapildi onu takacagim sadexe)
Babyykmz Meray29 gerekli veya mantikli mi gibi bakmiyorm olaya canm istiyor ve yaptiracagm seviyorum herseyde detaya girmeyi🥰 birde tek cock dusunuyoruz herseyi yapmak yasamak istiyorm doya doya
Sila66 Cayvarmiya bakayım bakalım canım olmadı alırım zaten Sezaryan olucam gırmeden önce hallederim belki
hulyaakgn34- Meray29 süslemeyi bilemem de fotoraf çekimini kesinlikle yaptırın bebeğin her anını sizin bile görmediğiniz o ilk hallerini fotorafçı çekiyor ve video ya alıyor kızım 1 bucuk yaşında hala baktıkça gözlerim doluyor ve ona bırakacagım en güzel hatıra anı kim istemez ki doğdugu anın görüntülerini görmeyi keşke diyorum benim de olsaydı da baksaydım
Meray29 hulyaakgn34- ben de yaptırmak istiyorum eşim pahalı buldu anlaştık şimdi yaptırıcaz ama danışmak istedim fotoğraf kesinlikle istiyorum oda süslemede emin olamamıştık neyseki eşim ben uzulunce kabul etti :) ilk ve tek çocuk düşünüyoruz o yüzden geleceğe dair anı kalmalı ☺️
1Lokumunannesi Ben de sonrasında odasında kullanmak için bir kapı süsü yaptırdım, balon ve internetten çok uyguna balon ayağı aldık. Bir de Çikolata yaptırdık o kadar olacak. Organizasyonlar çok pahalı geldi onun yerine çocuğuma bişeyler alırım dedim ☺️
hulyaakgn34- Meray29 kızımda oda süslemesi yaptırmadım sadece kapı süsü ve hediyelik çikolata falan yaptırdım ama sonradan keşke dedim yapsaymışım şimdi 2. Gebeliğim bu sefer hem çekimi hem süslemeyi yapıcam inşallah fotorafıda zaten dediğim gibi bırakılacak en güzel anı anlaşıp kararlaştırmış olmanıza sevindim hayırlı güzel doğumlarınız olsun eğer tek çocuk düşünüyorsanız oda süslemesini de yaptırın ben dediğim gibi sonradan keşke dedim çünkü bunlar telafisi olmayan şeyler bazıları çok önemsiz görür ama benim için göz zevki görsellik o anı ölümsüzleştirmek çok kıymetli 🌸
Meray29 hulyaakgn34- kesinlikle bende aynı fikirdeyim o nedenle çok istedim :) teşekkür ederim sizinde güzel doğumlarıniz olsun inşallah ☺️