Aybarsmom_ Bsr345 şuan için iyiyiz çok şükür 🤲🏻 rahim ağzı kısalığı nedeniyle serklaj oldum. İyi olmak için gerekli ne varsa yapıyoruz, inşallah sonu güzel olucak 👶🏻