-asli42 Merhaba 37 haftalık olduk Allah izin verirse 23 gün kaldı Doktorum normal doğum yapmak için bi engel yok dedi doğum nasıl olacak belirsiz yani Ne zaman tam belli olur acaba
Skrn1 -asli42 bende 37+2 günlüğüm en son suyumda azalma vardı o yüzden belirsizdi en son benim doktorumda normal doğuma engel değil dedi yarın kontrolle gidiyorum doğum hakkında konuşucam suyum daha da azalmasıyla acil sezaryana yarın almaz inşallah tek korkum 🙈
Skrn1 -asli42 evet oluyor son 2-3 gündür ama yalancı sancı olarak düşünüyorum yarın nstde görücem bakalım