Srp34 canım benimki 2600 ama asıl bu sıkıntı :D gebelik şekerim var kendisi 3 hafta önden gidiyor doktor insülin ve diyet verdi aç aç dolaşıyorum bakalım
Diyorum vah yavrum daha doğmadan diyete girdin
Doğum için problem oluşturabilecek bir durum aksine kilolu olması
İçini ferah tut ilerleyen zamanlarda alır zaten hem
Zayıf ya da tombiş önemli olan sağlıklı olmaları