Sevl Evet yediğimiz herşey bebeğe gidiyor , ancak belli bir haftadan sonra amniyon sıvısında bebek tadını alabiliyor. Plesanta aslında bir süzgeç görevi görüyor yediğimiz besinlerden yeteri kadarını bebeğe iletiyor fakat şekeri ve sigarayı süzmeden direkt bebeğe iletiyor o yüzden şekerden bir tık uzak durmamız konusunda çok uyarırlar.