Ervaok ben hendekte yaşıyorum. Geçen hafta ağır bi grip geçirdim ve kanamam başladı. Ben de hendekte Asya hanıma randevu aldım. O yönlendirdi. Ama kendi doktorum böyle bir şey demedi ben de gitmeyi düşünmüyorum açıkçası. Düşük ve kanama için ilaç kullanıyorum zaten