zeynepnilda12 ben yapmayı düşünüyorum ama asla ayaklarımı sarmayacağım yarım kundak sadece elleri kolları uyandırmasın diye kollarını saracağım bacak kısmı serbest olacak cünkü omurga sağlığı icin bacakları öyle sıkmak iyi değil diye biliyorum. . Ama bir yandan da kendini keşfetmesi lazım diyorum elleriyle bilemiyorum ana olunca karar vercem gibi ☺️ Sadece uyurken bu arada