39 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim
36da 2700 küsürdü
37de 3200 küsürdü
38de 2725 ti
bugün 39da da 2600 küsür çıktı, yani anlamıyorum neden böyle çıkıyor başına böyle bir şey gelen var mı
bugün dedim ki bir de neden sürekli düşük çıkıyor, doktor bir şey de demiyor