Mehtapkz Bet1 ay masallh cnm peki ciger gelistrci vurulmusmiydunuz yada bebeginiz kuvezde kalmismiydi insallh bende saglikla kavusurm cnm
Byzhkn 34+1 iz 2800 gram benim bebişimde. Ama sancım var erken doğum riski var. Ciğer geliştirici iğne olucam. Korkuyorum doğarsa küveze girer diye :(
Mehtapkz Byzhkn ayyy canm ayniyiz smdi doktrdan geldim 34+2 im bnmde 2850 kiloda tansiyonum sekerm tavan bende erken olucm ciger gelistirici ignemi oldum bugun birde yarin olucam bnde merk ediorm kuveze girermi die
Papatyaa_01 Masal07_ 34+5iz bugün 2300 küsürlü birşey dedi doktor bana çok gibi gelmişti ama şuan yorumları okuyunca normal olduğunu düşünüyorum daha fazla kilosu olanda var bebişlerin :)
Bet1 Mehtapkz hayır iğne vurunmadim aniden geldi suyum gece 2 buçukta 5 de de doğuma aldılar sezeryana makat geliş olduğu için. Kuveze hiç girmedi hastanede 2 gün kalıp taburcu olduk. Sağlıkla kavuş inşallah bebeğine 💖