Smea Doktorum kahverengi lekelenmelerim için progestan yazdı ama nasıl kullanacagimi söylemedi. ağızdan mi almalıyım yoksa vajinal mi bilemedim kullananlar sizler nasıl kullanıyorsunuz en etkili hangisi olur acaba
Bet1 Smea doktorunuz belirtmeliydi nasıl kullanacağınızı bazı kişilere ağiz bazı kişilere vajinal deniliyor. Vajinal daha etkili ben vajinal kullanıyorum fitil olarak. Ama tabi ki doktorunuza danışın siz nasıl kullanacağınızi
Esra0965 Smea bence vajinadan kullan ben ağız yoluyla aldım baş ağrısı baş ödenmesinden kafamı yastıktan kaldıramadım resmen dünyayla bağlantım koptu çok kötüydü dayanamadım bıraktım
Senaesmer Fitil olarak kullanırsanız yan etkisi olmuyor ben hem vajinal progestan ve duphaston kullanıyorum ağızdan çok hafif leke geldi ilaçta yapar dedi inşallah sağlıklıdır
AyFa1608 Smea ağızdan alırsan yan etkisi çok oluyormuş ve vajinal daha etkili. En rahatı ve etkilisi vajinal🥲
Aleyna_ihtiyar1 Ben progestan kullanmaya başladıktan sonra kanamam arttı ve parça gelmeye başladı bu normal mi
Suheyla2 Smea kanama bitene kadar ağızdan sonra fitil olarak kullan demişti doktorum hala fitike devm 23haftadayız
Aysenrr20 Kutusunun üstündeki etikete bakın orda yazması lazım. Ben oral yani ağızdan diye biliyorum. Aynı sorunu bende yaşadım ağızdan kullanıyorum ben
Merve4305 Smea bana akıntın devam ettiği sürece ağızdan kullan dedi baş dönmesi gibi yan etkisi olur ama sabret biraz demişti zaten akıntı var fitil ile bir de enfeksiyon kaptırmayalım dedi. Akıntın bitince fitil olarak kullan dedi.
Aysenrr20 Smea doktor bana da kesin birşey demedi kullan dedi bende ilk çocuğumda da ağızdan kullandım bunda da. Çok kanamam vardı benimde şükür progestan azalttı
Smea Vajinal kullanmak istiyorum ama bikac gundur lekelenmem yok acaba tetikler mi diyede korkuyorum yazanlar olmuş nette progestan kullanmaya başlayalı kanamam arttı çoğaldı gibi yazilar okudum bikac o yüzden ağızdan aldim iki defadir