hellomami kahvesever__ iyiyiz siz ☘️sanki böyle ara ara çok minik hisediyorum gibi ama bet degil tabikide
Minis122 kahvesever__ 17!2 haftaligim bayadir hissediyorum 3 gundur daha net. Hissetmeye basladim bugun kaydigini hissettim sukur rahat geçiyor
Anonim2 Benimde 3 gündür sabahları uyandığımda başım ağrıyor sebebini anlayamadığım birşey yarın sabahta öyle olursa doktora görüneceğim