Merhaba hanımlar bu benim ikinci gebeliğim az önce doktordan çıktım ölçüm almaya çalıştı ama olmuyor dedi bi bacağını doğru düzgün hiç olcemiyorum her hafta belki ölçerim diyorum yok falan dedi yaklasik 10 dk boyunca ultrasonu gezdirdi yapamadı insAllah bi sorun yoktur dedi hep tahmini ölçüm yaptık dedi pazar günü yatış verdi doğum olsun diye bide ölçümden ötürü kilo oynaya bilir dedi ultrason kağıdına baktim kilosu 4.700 nerdeyse 5 olmak üzere ben bunu nasıl doğururum simdi içim içimi yedi çokta korktum