Bltdilek Kızlar bugün regl günüm sancılarım oluyor ama daha gelen giden yok testim yine negatif çıktı . Yumurtlamadan 15 gün geçti . Sizce umut yok mu ? Eğer testte bugün de çıkmadıysa elendim mi
OguzunAnnesii Bltdilek Hayır tabikide benim ilk oğlumda adet günümde test yapmıştım hemen çıktı. Şimdi 2.bebegime hamileyim adetin üstünden 2 gün geçtiğinde kan testinde bile çıkmadı 1 hafta geçince kanda ve idrarda çıktı şimdi cikmamasi gayet normal inşallah bugün olmazsin da sende hamilesindir 🌸
Fik Bltdilek kuzu 2 gün daha bekle bende regl dan 1 gün önce yaptım negatif reg günü yaptım negatif 2 gün sonra yine baktım net bir şekilde çıktı geç döllenme olabilir benimki geç döllenmeymiş inşallah pozitif çıkar kuzum seninde Allah gönlüne göre versin bu mübarek gecede 🙏🏻
Ayseygz Bltdilek bende bu ay içini kış tut yaz çıkarda bahtına :) bi dahaki ay yumurtlama dönemini takip ederek gün aşırı ikili öneriyor doktorlar canım 🫠
Mutluanneee77 Umarım istediğiniz bir an önce olur benimde öyleydi 1 hafta bekledim kanamam olmadı test yaptım bulanık oldu kanda baktırmıştım 😇
Mrs7_ireemm Ben adet gördüm 2 ay bebiş saklanmış bizden resmen şuan 17+5′im yani sıkma canını olur inşallah
Mrs7_ireemm AsyA_34 asla olmadı sadece 4 gün sürdü benim kusmam bulantım baş dönmem hep 3.ayda başladı