Sevgi56 -filiz çift rahimde bebek gelişecek yeri dar olduğu için erken yada düşük riski yüksek, tabi normal doğuranda var. senin çift rahimmi nasıl tespit edildi?
Edda28 -filiz arkadaşımda çift rahimliydi bebek tek bir yerde büyüdü alanı olmadığı için riskliydi erken doğum olur dediler gelişme geriliği var dediler riskli gebeliğe yönlendirdiler ama çok şükür hiç bişey olmadı gayet sağlıklı ve 38 haftada doğdu 3300 gramla
-filiz Sevgi56 kanamam oldu hastaneye gittim o zaman anlaşıldı düşük riski varmış ama böyle olup doğum yapan var mı merak ediyorum
Sevgi56 bebitomom benimde kalp şeklinde 14 haftalık oldum hiç bi sorunum olmadı şükür ama tedirginimde açıkçası. Sen kaç haftalıksın ve nasıl geçiyor
Ceylan33 Benimde çift rahim ,evet düşük olma ve erken doğum riski var o yüzden çok iyi bir doktor tarafından takibinizin yapılması lazım.Olabildigince çok fazla ayakta kalma ,süreci dinlendirerek gecirmen gerekecek.Ben sürekli yatıyorum hiç bişi yapmıyorum.
Ceylan33 Bu arada ben aynı zmanda adette oluyorum diğer rahimden ,seninde öyle olmuş olabilir mi kanama bebeğin olduğu taraftan mi olmuş?
bebitomom Sevgi56 12+3 benim bir sıkıntı olmadı 7 haftada hafif kanamam oldu Protestan verdi doktorum şimdi bişey yok ama hala Protestan kullanıyoruz önlem amaçlı size erken doğum düşün riski falan dedi mi ?
Sevgi56 bebitomom hayır denilmedi geçen hafta ultrasyona girdim herşey normal görünüyor dedi. Ama zaten genel olarak şekil bozukluğumuz olduğu için diğerlerine göre risklerimiz daha yüksek. Ama doktorum kalp şeklinde rahimlerin bebek büyüdükçe rahminde genişleyip normal bir rahim şekline gelebileceğini söylemişti, hamilelikten önce. inşallah bi sıkıntı yaşamayız canım
bebitomom Sevgi56 benim de bir sorun olmadığını söyledi Salı günü ikili teste de sorun çıkmadı Allah’ın izniyle sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
bebitomom -filiz sizin ki Farklı sanırım benim kalp şeklinde hafif eğim var sadece düşük riski yada erken doğum riski yok dedi