mother2 kuşum nasi deyim böyle bazen şeffaf bazende beyazimsiydi ama cok da gelmedi bazıları diyor hani akinti çoktu vs diye bende oyle değildi arada geliyordu ya şey ola bilir henüz hormonların daha düzelmedi ya belirti de vermeye bilir daha Şubat’ta olmuşsun benimle aynisin bende 14 subatti henuz adet falan olmadım mesala hormonlar yeni yeni kendine gelyo