Boncukannesi26 34+5 im. Son ⅚ gündür ayak ve bileklerim çok şişiyor. Benim gibi olan var mı ? Ne gibi çözümü var?
Ecem95 Boncukannesi26 tansiyonunuz normalse vucudunuz ödem oluyodur bol bol su için tuzu falan tamamen kesin bir de doktorunuza danışın gecmıs olsun🤗
Boncukannesi26 Ecem95 tansiyonumu hiç ölçmedim ama normal bence çünkü baş dönmem falan bir anormallik yok. Teşekkür ederim 🙏