Hilye Hanımlar merhaba bir ay önce sezeryanla doğum yaptım. Dikişimin orta kısmında ufak bir delik var ara ara kan geliyor. Pansuman yapıyorum kuru tutuyorum ancak bu delik kendi kendine kapanır mı? Daha önce böyle bir sorun yaşayan oldu mu ne yaptınız
Efnanefnan Hilye canm bunu burada sorman bile.hata doktoruna mutlaka git kan geliyor.diyorsun kötü sonuçlanmadan git
Tansu15 Hilye kanamadan dolayı istersen doktoruna bir danış 1 ay uzun bir süre . Birde devletin karşılamadığı dikiş izi kremleri var pahalı olabilir doktoruna onlardan önerdiği varsa sorarsın.
Hilye Bir de karnım iki kat gibi görünüyor. Kesi yeri ve yukarısı. Bu görüntü zamanla geçiyor mu böyle mi kalacak. Lütfen tecrübesi olanlar yardımcı olur musunuz
Hilye Doktoruma sordum sıkıntı değildir gazlı bez koy kuru tut dedi 🤦♀️ kmlerce yol gidip sıkıntı yok demesinden endişe ettiğim için gitmedim ama gideceğim sanırım