cahillesohbetikestim Evet hanımlar yumurta deliğe dayanınca hazırlanan çantamızla karşınızdayız. 35+5 iz çok şükür tüm her şeyimizle hazırız. İlk oğlumda 30. Haftada hazırdı her şey bu sefer bir uyuşukluk vardı üzerimde anlandıramadığım. 😅
cahillesohbetikestim cahillesohbetikestim çatal, kaşık ve çorba canım annem için şeker hastası olduğu için sık acıkıyor o yüzden listeme ekledim. 🤭❤
Dorukkusumm cahillesohbetikestim ay 37 deyim 10 gün sonra doğumum gün verildi hersey yıkandı ütülendi ama cantayı hazırlamaya elim kolum kalkmıyor neyi bekliyorum bilmiyorum 🤷♂️ 🤦🏼
2kizannesi- cahillesohbetikestim Maşallah iki valizlik eşya doldurmuşsun kız 😅 Ben küçük kabin boy valize koymuştum ilk kızımda. Fazla bi şey de almamıştım senin kadar 😂 Normal doğumdu zaten sabah 9da yattım ertesi gün sabah çıktım o yüzden o kadar eşyaya gerek kalmadı 🙈 güya makyaj çantası koydum da canından makyaj düşünemiyosun😅
cahillesohbetikestim Dorukkusumm bende öyleydim de bir anda ben geliyorum sinyali verince mecbur kaldım 😅
cahillesohbetikestim 2kizannesi- benim sezaryen kuzum iki gün kalıcaz hastanede. İlkinde de bunların yarısını kullanmış olmama rağmen yine aynısını hazırladım. Fazla temkinliyim sanırım 🤣 Ama iki gün kalıcaz diye temkinli davrandım. 🤭 Tek valize sığdı 🤣🤣🤣
2kizannesi- cahillesohbetikestim He sezeryansa gerekli olur muhakkak 🙈 Çünkü bende yani aslında depend, çöp torbası falan koymamıştım lazım olmuştu gidip hastanenin oralardan almıştı eşim hep 😅 Bende tam aklımdan hastane çantasına neler koyarım ki diye düşünüyordum daha 16 haftalığız ama 🙈 Bir an önce o günler gelsin istiyo insan 😍
cahillesohbetikestim 2kizannesi- hemen geçiyor ki günler hele ikinci olunca daha da çabuk geçti bol koşuşturmacalı🤣