Gizo Kızlar bugün öğlenden beri rahimime ara ara sancı giriyor gibi 17 haftalık hamileyim korkuyorum da bişey olur diye sakı günü kontrolüm var böyle bişey yaşayan var mı normal mi ?
Nurbanu34 Gizo o haftalarda benimde oluyordu rahim büyüdüğü için kasiklarim ağrıyor geriliyordu sanci gibi yatıp dinlenin çok ayakta kalmayin ☺