Meryemzeynep0 Kızlar üniversite hastanelerinde doğum yapan var mı? Deneyim olarak kısmen de olsa paylaşabilir misiniz? Staj öğrencileri mi giriyor doğuma yoksa asistanlar mı mesela veya ebeler yine aynı şekilde vs…