tecrubesizanneadayi12 Akşama ne yapacaksınız kızlar 38+4 olduk bugün artık yemeklerden tiksiniyorum yediğim yemekten zevk almıyorum güzel birşeyler yapıyorsanız fikir alayım😚😊
Busel tecrubesizanneadayi12 dün gözleme açmıştım bugün ya mücver yaparim ya da yeşil mercimek yemegi yanına da bakarız artik😂 basite kacicam bugun
Liliales tecrubesizanneadayi12 yemeğim yok iş çıkışı hazır pizzalardan fırına vericem ya da mantı gibi bir şey yaparım en pratik bu 😊
Zumzugukodummuzzingillatirim tecrubesizanneadayi12 sushi noodle 😍 hamileyken doktorum abartmadan dediği için 1 2 yedik. Bugün canım sushi istedi ve day of the cheat yapıp kudurucazzz
Babyykmz tecrubesizanneadayi12 buzlukta oturtmalik patlicanim vardi onu kofteli patlican kebabı yaptim pilav yesil mercimek corbasi salata
Sena00 tecrubesizanneadayi12 bugün dışardan sipariş verecem galiba her gün her gün bıktım yemek derdinden dün karışık kızartma köfte patates yapmıştım yanına salata 🥗 fikir olsun