Nesoo Kızlar merhaba. Bugün 37+0 olduk. Doktor kontrolüm her hafta. Bugün gittim. Başı dönmemiş uzun zamandır bekliyoruz. Doktorum poposunu iyice yerleştirmez artık mümkün değil dönmez dedi. 1 hafta daha bekleyelim istersen dedi. Ben kesinlikle sezeryan olmak istemiyorum. Çok korkuyorum. Benim gibi bir durum yaşayan oldu mu. Kabul mu edeyim bir hafta daha bekleyip yoksa normal için zorlayayım mı. Lütfen fikir verin moralim çok bozuk
Hannah Nesoo egzersiz ve yürüyüş denediğiniz halde mi dönmedi? Benimki de geç döndü ama dönmeseydi sezaryen günü alacaktım. isterseniz bu hafta biraz yoğun bir şekilde egzersiz yapın belki döner
Burcuu26 Nesoo merhaba doktorunuzun dediği gibi bence 1 hafta daha bekleyin aynı ise sezeryan seçiminiz olmalı🙏🏻 Kendinizi normal doğuma hazırlamışsınız çok güzel ama bu gibi sizin isteminiz dışında gelişen durumlarda mecbur sezeryan seçeneği. Sakın korkmayın kendinizi üzmeyin. Önemli olan hangi yolla doğarsa doğsun sağlıklı olsun. Biz kadınlar herşeyi hallederiz🙏🏻
mac Nesoo daha 37 haftadasın nie illa 38 de doğurcan bence 40 a kadar bekle ozamanda sezeryan olursun donmezse
Msna Nesoo korkulucak birşey yok sezeryandan inanın ben 16 saat suni sancı çektikten sonra kendi isteğim ile sezerya oldum o kadar kolaymış ki çekmeden sezeryan olmak daha kolay olurdu hiçbirşeyi yok sezeryanın
Nesoo Hannah yürüyüş çömelme secde pozisyonu ve ev temizliği gibi birçok şey yapıyorum canım. Ama yine de dönmüyor. Poposu tamamen rahme yerleşmiş oturmuş dedi doktorum :(
Nesoo Burcuu26 başka bir doktora daha görümcem zaten canım. Doktorumdan çok memnunum ki zaten normale teşvik eden biridir. Oda mecbur kalabiliriz diyor
Hannah Nesoo hangi seviyede ya da döner mi bilmiyorum ama bir de şu video var isterseniz bi deneyin https://youtu.be/cAqNKQp2xwk
Burcuu26 Nesoo Tabi ki başka görüş almakda iyi gelir, aklında kalmaz en azından canım. Ama doktorunu değiştirmeni önermem açıkcası çünkü seni tanıyan takibini yapan o, eminim senin ve güzel bebeğin için en doğru olanı yapacaktır🙏🏻
Nesoo mac 40-41 ne kadar beklenecekse beklerim canım. Yeter ki sezeryan olmayayım. Karnımın kesilecek olması fikrinden çok korkuyorum. Doktorum deneyimli ne kadar beklersen bekle rahme oturmuş dönmeyecek dediği için telaştayım
Nesoo Msna sonrasının çok zor olduğunu anlatıyor sezeryan olanlar canım. Birde İnstagramda sezeryan videolarını izlerken aşırı derecede korkuyorum
Msna Nesoo canım inan alakası yok sadece biraz dişini sıkıp yürümelisin ne kadar yürüdün yara o kadar kolay topluyor kendini be ameliyattan çıktım uyuşuğum geçti yürüdüm durmadan size de önereceğim budur zaten hayırlısı ne ise o olsun Allahın dediği oluyor ben çok normal istemiştim nasipte yokmuş kendi isteğim ile sezeryan oldum
Zeynozeyyo Cnm bn cuma günü 37+4 düm doktorum haftsya gel catına bakcm dedi ozaman da 38+4 olcam eger uygunsam beklicm normali değilsem de carsambaları alıo zaten sezaryana devlete gidiorum demek istedim 37 sezaryan demek için erken değilmi? Üstelik bbeek te sıkıntı yoksa ve cocuk dönmeyecekse bekleyebilir biraz daha
Nesoo Zeynozeyyo bir hafta daha bekleyecek canım doktorum. 38 bitince hala dönmemişse alacak sanırım. Ama ben 40-41 e kadar beklemeye kararlıyım.
ToprakDeniz Nesoo amaç doğum şekli değil, amaç sağlıkla doğurmak olmalı... Yanlış düşünüyorsunuz... Anlıyor ve hak veriyorum fakat bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almak daha önemli...
Nesoo ToprakDeniz haklısın canım tabiki. Önemli olan sağlıkla ona kavuşabilmek. Ama bu Doğum korkusu bende sezeryan korkusu olarak vardı. Kendimi sezeryan olmayacağım diye ikna da etmiştim. Şimdi işler değişince telaş yaptım kendimce
ToprakDeniz Nesoo sakin ol ve tadını çıkar... Senin yerinde olmak isteyen binlerce kadın var. Bunu sık sık kendine hatırlat... Allah sağlık sıhhatle bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
zlemAbbasiTun Nesoo Canım benim ablamında dönmemişti evin içinde kontrol gününe kadar emekle sürekli ablam emekledi ve bebek döndü dene bence 😊