Yaseminnvr Bugün muayene oldum biraz korktum açıkçası doktor sakın kalmazsan sezaryen olursun dedi cok korkuyorum çatı muayenesi olunca 🥺
Sevvl Yaseminnvr kız günlerdir oluyorum ben günde 2 kere o kadar korkulacak bısey tok ilk bende çok korktum ama rahat bırakırsan hic acımıyo
Semilk05 Yaseminnvr kendinizi kasmazsanız hissetmiyordunuz bile doğumdan önce bir kere oldum hiç acımadı doğum zamanı doğum başlayana kadarda 10 kere olmuşumdur
Hulya2626 Yaseminnvr ben de bugün oldum biraz kastım kendimi, biraz acıdı ama olsun bitti gitti. İlk defa oldum bakalım doğuma kadar daha olacak mı,insan aşılıyor gerçekten.
hayalperest2310 Yaseminnvr ben alıştım artık başlarda kasardım kendimi acırdı alttan muayenem yapıldığı için el kolla da girse hissetmiyorum artık